sobota 18. srpna 2007

Zhodnocení rekreace ve Vorarlbergu

Původně bylo naplánováno, že se vrátíme až v neděli, ale přijeli jsme už včera v noci. Počasí se zhoršilo a nevypadalo to, že by se mělo zlepšovat. Ale jinak po celou dobu vlastně bylo jasno až polojasno, pršelo jen občas v noci. Scenérie byly pěkné - hlavní co nás uhodilo do očí byla sytě zelená barva trávy - tady v okolí Brna je všechno úplně vyschlé a vyprahlé. Dosahovali jsme výšky až kolem 2600 m.n.m., vlastně jen první den - pak už se naše kondice pomalu zhoršovala. Na geocaching nebylo moc času ani nálady, přesto ale celkem 3 byly nalezeny. Boty Raichle jsem asi přechválil, protože se začal párat zadní předěl mezi látkou a gumou. Asi budeme reklamovat. Tracklogy mají občas nějaké výpadky - PDA se zasekávalo - asi to bude špatnou paměťovou kartou.

Den 1. - Mandrisella (pohoří Silvretta)

Hned první den jsme šli po hlavě do toho - převýšení přes 1500 m, délka přes 30 km. Taky jsme pak toho litovali. Přehnali jsme to a dostavila se bolest svalů i kloubů. Padla cache Fischtour 2006.

Den 2. - Stausee (pohoří Silvretta)

Potřebovali jsme se trochu regenerovat a tak jsme vyšli na tuto spíše vycházkovou trasu. Autem se dá dostat až do výšky 2000 m.n.m. po silnici Hochalpenstrasse (placená). Došli jsme až na chatu Wiesbaden Hütte odkud je pěkný výhled na ledovec Piz Buin. Cestou zpět nás zastihl mírný déšt, ale pak jsme byli odměněni dramatickými pohledy na slunce prodírající se skrz mraky.

Den 3. - Lunersee (pohoří Rätikon)

Tento den jsme se přesunuli do pohoří Rätikon, které zde hodně připomíná Dolomity. Také jsme na chvíli vkročili do Švýcarska.

Den 4. - Mondspitze (pohoří Rätikon)

Procházeli jsme hodně obydlenou oblastí, po cestě bylo několik chat, kde se asi pořádaly nějaké slavnosti. Chtěli jsme vyzkoušet jak se jde po modré alpské trase (pro ty, co mají zkušenosti s alpinismem), ale jak jsme uviděli velkou propast, otočili jsme se a vrátili se zpět na turistickou červenou trasu.

Den 5.
Prakticky celý den jen pršelo. Vyrazili jsme jednu túru, ale po půlhodině déšť zesílil a my se vrátili zpátky.