pátek 9. května 2008

Můj první běžecký závod

Na začátku letošní sezóny jsem veškerý běžecký trénink podřídil jednomu cíli - zúčastnit se pár závodů v rámci Letního běžeckého poháru Brno. Nakonec to dopadlo tak, že 8.5.2008 jsem stál na startu prvního z osmnácti závodů tohoto roku - Běhu o pohár pivovaru Černá hora.
Jelikož patřím do kategorie dorostenců, běžel jsem trať dlouhou 4,6 km. Nejdříve jsem si říkal, že když dokážu uběhnout 10 km, nebude pro mě základní trať 9,2 km žádný problém. Nakonec se ukázalo, že mohu být rád, že jsem moji přidělenou vzdálenost vůbec uběhl. Závod je něco úplně jiného než poklidný trénink. Běžel jsem dvě kola a už v polovině druhého jsem měl těžké problémy s dechem. Výrazně jsem zpomalil, ale přejít do chůze jsem naštěstí nemusel.
A jak jsem vlastně dopadl? Na pořadí se tentokrát opravdu nehrálo. Pořadí ve skupině 2/2. Jeden soupeř o rok mladší mně trumfl o dost. Můj dosažený čas je 22:21. Ještě je opravdu stále co zlepšovat.

Žádné komentáře: