neděle 4. ledna 2009

Druhý kus do sbírky - New Balance MR826OS

Jedny běžecké boty nevydrží napořád. Obecně se udává, že při dobré údržbě vydrží kvalitnější boty přibližně 1000 km. Já jsem se svými rok a půl starými Adidas Vanquish po běhu v Syrovicích překročil hranici 800 km. Asi nejlepší metoda v tomto okamžiku je koupit nové boty a střídat dvě. Na závody samozřejmě brát ty starší. Otázka tedy byla pouze jaké boty zvolit.

Opět jsem chtěl boty na asfalt, na kterém nejčastěji běhám, a hlavně jinou značku. Ne že bych byl s Adidasem nespokojený, jen jsem chtěl vyzkoušet něco trochu jiného. Výběr tedy padl na New Balance MR826OS. Oficiální zpráva udává, že jsou to lehké boty na silniční běh.

Již dvakrát jsem je testoval v akci. Musím říct, že tlumí lépe (což je u nových bot jasné), ale hlavně se mi zdá, že vedou lépe nohu při došlapu. Jsou i lehčí a také lépe větrají. Hlavně ale na rozdíl od Adidasů mají podle mě o hodně lepší design. Tolik tedy k tomuto modelu. Nejdůležitější poznatky ale budu moci získat až budou boty pořádně zaběhlé, tedy asi tak po 200 km. Zatím jsem spokojen, a myslím, že jsem si vybral dobře.

Žádné komentáře: