úterý 8. července 2008

Statistiky RunningAHEAD - zveřejnil jsem svůj tréninkový deník

Od dnešního dne se může každý podívat na moje výkony v tréninkovém deníku RunningAHEAD, o kterém jsem již psal. Navíc vpravo na liště si můžete prohlédnou mé poslední workouty (a to všechny - běh, cyklo, turistika) a pod workouty celkově naběhané kilometry. Konečně mám nějakou další motivaci.

Samozřejmostí je, že pokud si můj deník prostudujete a budete mít nějaké připomínky nebo náměty, rád je uvítám. Například vím, že musím začít s intervalovými tréninky, pokud se chci dále zlepšovat, jenže lenost je silnější a tak se mi zatím do nich moc nechce...

1 komentář:

Geraldo Maia řekl(a)...

Olá Trainzak,
It is a pleasure to be visiting your nice blog.
Once I used to practice Bike. I liked too much.
Best wishes from Brazil:
Geraldo