neděle 29. června 2008

Cyklonovinky

  • Před nedávnem se mi poprvé podařilo píchnout zadní kolo na svém bicyklu. Byl to de facto první defekt na cestách po ujetých 1700 km. Sice to vypadalo špatně, protože pumpičku ani lepení jsem s sebou neměl, ale pak jsem zjistil, že mám vždy u sebe v brašně náhradní duši ,a tak s pomocí cyklokolegů jsem mohl svůj výlet dokončit.
  • Také jsem po delší době dal kolo do servisu s tím, že bych potřeboval seřídit měniče a vycentrovat kola. K tomu ale navíc bylo zjištěno, že mám údajně vytahaný řetěz a tak jsem si nechal instalovat nový. Také mi bylo řečeno, že pokud nejezdím přes vyloženě vysoké převody tak se řetěz může dožít až 2000 km. Zajímavá čísla, ale stále se mi zdá, že se ten starý na mém kole ani pořádně neohřál. Nu což, asi jezdím víc, než si připouštím... Každopádně když jsem pak jel s kolem ze servisu domů, říkal jsem si, že takový pocit je k nezaplacení - jako byste se vznášeli nad vozovkou - ale už teď je vše v normálu... Bohužel...

Žádné komentáře: