sobota 8. března 2008

Slasti i strasti - První travelbug na cestě a prasklý displej PDA

V pátek mi dorazila zásilka z Geocaching Shopu EU (bohužel, Česká pošta opět pochybila a vypsala špatně informaci o vyzvednutí balíku) a tak jsem hned připravil Moose Xing a dnes jej uložil do blízké Fotbalové cache (chci aby opravdu TB vycestoval ze Slatiny). Jsem opravdu zvědavý, za jak dlouho se do USA dostane...Každé složité zařízení se dříve nebo později porouchá. V úterý mi praskl displej na PDA. Nic bych neřekl, kdyby spadlo na zem nebo se promáčklo v batohu. Jenže bylo celou dobu v obalu v kapse - asi tedy postupným namáháním a tlakem to displej již neunesl. Teď mám několik možností, jak tuto situaci řešit - zatím nejpravděpodobnější varianta je koupě mobilu se Symbianem. Ale ještě uvidím.

Žádné komentáře: