čtvrtek 15. listopadu 2007

Je zima...

Ano, už opravdu přišla. A se zimou totálně končí cyklovýlety, turistika je silně utlumená, běhání taky není úplně nejpříjemnější. Zbyl už jen geocaching. Ale ten městský, který mi stále nějak nemůže přijít do noty. Mám prostě rád velkou kešku někde v pařezu nebo v dutině stromu. A stejně, když už bych chtěl vyjet na nějaký městský odlov, je hned brzo tma a ve tmě se mi keše už vůbec nechce hledat.
Jelikož nejsem velký příznivce zimních sportů - mám například velký odpor k sjezdovému lyžování - nezbývá mi, než počkat na jaro. Už to vidím, jak se příroda opět bude probouzet, já budu moct vytáhnout kolo a jen tak si vyjet na třicetikilometrovou malou regenerační vyjížďku. Nyní se však bude moje kondice jen zhoršovat.

1 komentář:

Vlastik řekl(a)...

JJ,blíží se čas si jít zaplavat do krytého bazénu a ulovit první kešku na běžkách :-)