sobota 23. června 2007

Proč používám Linux?

Snad tu nemusím vysvětlovat, že Linux je operační systém, stejně jako např. Windows nebo MacOS. Spíš bych měl napsat, proč mám Linux nainstalován na svém počítači.
K Linuxu mě přivedla touha experimentovat. Chtěl jsem si zkusit, jak vypadá, jak se s ním pracuje. Stáhl jsem a nainstaloval distribuci openSuse, která měla být přívětivá pro začátečníky ale dostatečná i pro zkušené uživatele. No a tak jsem zkoušel a zkoušel a už jsem u Suse zůstal. Brzy jsem zjistil, že Windows nepotřebuji tak moc a že naopak Linux má pro mě spoustu výhod.
Nebudu je zde všechny jmenovat, jsou myslím velmi dobře sepsány na stránkách proc.linux.cz
Jen musím podotknout, že Linux a tedy distribuce openSuse mě v ničem neomezuje, můžu provádět úplně stejné věci jako dříve. Jediné, co by mi mohlo chybět jsou kvalitní hry, ale po čase jsem je ani nevyhledával a teď skoro už vůbec hry nehraji.
A úplně závěrem: Linux nikomu nevnucuji. Nemusí vyhovovat každému a jestli chce používat Windows, já s tím úplně souhlasím.

Žádné komentáře: