neděle 24. června 2007

Moje kolo - Author Reflex SX

Toto trekové kolo jsem si pořídil tento rok v březnu. Dříve jsem měl pouze horské kolo Olpran, které mi přestalo vyhovovat. Bylo již opotřebované a některé díly nebyly zrovna kvalitní a tak postupně chátraly.
Moje nové kolo, Author Reflex SX, model 2005, mi zatím vyhovuje. Mám již naježděno přes 800 kilometrů. Během této doby jsem měl i jednu menší havárii, kdy jsem zkřivil ráfek předního kola. Vyřešilo se to ale přecentrováním. Další problém, který se objevil asi po 500 kilometrech byl, že se povolilo středové složení řidítek při jízdě v terénu a začalo vrzat. Dvakrát jsem s tím už byl v servisu, doufám, že teď už to bude v pořádku a kdyby ne, může se ještě vyměnit podložka.
Důvod, proč jsem si vybral trek je jasný - nejezdím stále jen v terénu ale ani stále jen po silnici. S trekem můžu do terénu a zároveň budu dosahovat dobrých výkonu i na silnicích.
Všechny svoje vyjížďky se snažím zaznamenávat pomocí GPS, které si vždy beru s sebou do cyklobrašny. Stačí zapnout, spárovat s PDA a trasa se již zaznamenává sama. Také mi usnadňuje navigaci v neznámé krajině.

Žádné komentáře: