čtvrtek 20. února 2014

Mountain Hardwear Enterprise - univerzální 30l batoh

Když jsem si v roce 2011 pořizoval nový batoh Alpine Pro, ještě jsem netušil, že rozdíl 26 vs. 24 litrů bude tolik znát. Ukázalo se však, že mnohokrát mi jeho kapacita prostě nedostačovala (např. na delší letecké lowcostové výlety). Proto jsem se po nějaké době rozhodl koupit větší batoh, který by však ještě splňoval maximální rozměry příručního zavazadla většiny aerolinek. Nakonec jsem si vybral 30 litrový batoh Mountain Hardwear Enterprise.


Vzhledově batoh působí nenápadně, a vůbec nevypadá, že by se do něj vlezlo tolik, kolik je udáváno. Také váží jen 1 kilogram. Je rozdělen na dvě hlavní sekce. Ta větší sekce obsahuje polstrovanou kapsu na notebook, ve druhé sekci je pak několik samostatných kapes na menší věci. Na přední straně batohu pak ještě nalezneme dvě menší kapsy. Na stranách pak jsou síťky, které snadno pojmou i větší PET lahve. Batoh má hrudní i bederní pás.

Díky svému designu i provedení se batoh hodí jak do přírody, tak na městskou turistiku, popřípadě také jako každodenní pracovní nebo školní batoh. Působí robustním dojmem, a kvalita zpracování plně odpovídá jeho ceně - cca 2000 Kč. Zatím po prvních pár městských vycházkách si jej nemůžu dostatečně vynachválit.

Žádné komentáře: