čtvrtek 21. ledna 2010

1000

Ano, už je jich skutečně tisíc. Po povánočním výletu za jízdenku z Lidla do Ostravy, kde se sebral pár keší, jsem dosáhl magického stavu 999. Už bylo jen třeba vybrat tu pravou tisícou. Již dlouho jsem přemýšlel právě o Bioindustriálním pyré. A tak jsem se 3.1.2010 vydal na krátký a jediný odlov do Obřan, kde se tato speciální geocache nachází. Vše šlo lehce, vždyť na plazení různými kanály apod. je už člověk po tolika keší poměrně zvyklý.

Původně jsem měl skromný cíl - stihnout svou tisícovku ještě před maturitou. Nakonec se mi ale podařilo této mety dosáhnout ještě s velkou rezervou. Po zběsilém lovícím období ale nastalo přesycení, a teď si dám asi chvíli oddech (tzn. speciální geocache výjezdy pouze s mírou).

Takhle teď aktuálně vypadá "moje" Brno:

Žádné komentáře: