úterý 24. března 2009

Brněnský běžecký pohár - Kohoutovice, Myslivna

Čtyři závody BBP jsem vynechal, až minulou neděli jsem se postavil na start závodu v Kohoutovicích, u hotelu Myslivna. Jednalo se o docela příjemný zážitek, a to i přesto, že den před tím jsem ujel téměř 40 km při mé první letošní vyjížďce na kole, která mě hodně zmohla. I když jsem měl ze závodu v cíli dobrý pocit, stejně jsem se ve své kategorii opět umístil na posledním místě. Ale s tím jsem se již smířil, prostě v mém věku se běžeckých závodů účastní většinou jen ti, kteří mají pohybové nadání a sportovní základ.

Pro celkové konečné hodnocení je potřeba mít odběhlých 6 závodů. Už je tedy jasné, že se mi to letos nepovede. Zbývá ještě poslední závod, na který se, doufám, dostanu. A potom Brněnský běžecký pohár vystřídá Letní běžecký pohár, který mi časovým harmonogramem vyhovuje více. Dopolední běh totiž není nic moc, ale malý závod v šest po škole je opravdu osvěžující.

Žádné komentáře: