středa 4. února 2009

Jizerské hory na běžkách

Už je to podruhé, co se účastním této akce, pořádané pro naši školu a její přátele. Jenže minulý rok jsem na běžkách ještě téměř neuměl jezdit. Tento rok to už ale bylo (podle mě) o dost lepší. Vypiloval jsem nějaké techniky a naučil jsem se trochu bruslit (samozřejmě v rámci lyží na klasiku).

Celkově jsme ujeli více kilometrů než loni. První den 25 km - start a konec v Bedřichově, druhý den velký 35 kilometrový přejezd z Polubného až do Jablonce a třetí den už jen 17 km vyjíždění neprozkoumaných tras v okolí Bedřichova.

Tentokrát se již poblíž běžkařských tras nacházely i nějaké kešky, našli jsme ale jen dvě. Další pak samozřejmě poblíž naší základny v Jablonci nad Nisou.

Uvidíme, jestli ještě bude příležitost se tento rok vydat na běžky, každopadně nejvíce mě štve, že už druhým rokem se nedá pořádně zaběžkovat u Nového Města na Moravě. No, zima ještě nekončí, třeba se ještě něčeho dočkáme.

Jizerky na běžkách

Žádné komentáře: