neděle 21. prosince 2008

iPhone theme - krásné grafické téma pro symbian

Do této doby jsem na mobilu používal defaultní Nokia grafiku - zkoušel jsem párkrát používat jiné téma, ale vždy, když se mi nějaké zalíbilo, tak jsem objevil nějakou vadu na kráse - např. neergonomické kombinace barev v nabídkách nebo nevzhledné ukazatele síly signálu a baterie.

Teď jsem ale našel téma, které mi vyhovuje více, než to původní - iPhone dark by Dsma. Má vše, co bych od kvalitního grafického téma očekával - rozumně zvolené barvy, přehledné kontextové nabídky a pěkné ukazatele průběhu operace. Navíc kvalitní nové ikony jsou tu dostupné nejen pro vestavěné aplikace, ale i pro mnoho dalších. Za pěkný detail považuji třeba i zajímavě řešený ukazatel hodin, nebo nakreslené dolní tlačítko iPhonu uprostřed dolní lišty (které vypadá mimochodem podobně jako joystick na N73).

Žádné komentáře: