středa 29. října 2008

MHD Brno - mapa pro OziExplorer - AKTUALIZOVÁNO

Některým se určitě bude hodit mapa vedení linek tramvají, trolejbusů a autobusů na území města Brna zkalibrovaná pro OziExplorer.

Když jsem se díval na tuto perfektní mapu na neoficiálních stránkách MHD Brno, všimnul jsem si, že je tvořená v měřítku, a odpovídá tedy skutečnosti. Proto mě napadlo ji zkalibrovat pro použití v OziExploreru. Sám tuto mapu používám např. pokud potřebuji zjistit, jak se nejlépe dostat ke keškám. Jistě ale najde uplatnění také třeba u turistů nebo příznivců MHD.

Mapa již je ve formátu .ozfx3, stačí tedy oba soubory v archivu nakopírovat do vašeho PDA (samozřejmě že jde používat v OziExploreru pro PC, zde to však ztrácí význam).

Poděkování patří Edovi, který mi povolil tuto upravenou mapu publikovat na mém blogu.

AKTUALIZACE: Znovu jsem nakalibroval novější verzi této mapy (platná od 1.9.2008, už s výlukou na Husové), a vytvořil jsem nově i verzi pro SmartComGPS na Symbian.

1 komentář:

misch řekl(a)...

Díky, parádní věc! Sháněl jsem kdysi souřadnice zastávek MHD pro GPS (a nesehnal), ale tahle mapa je ještě lepší.