sobota 23. srpna 2008

Smolný den prostého geocachera

Včera se mi můj geocachingový výlet moc nepovedl. Plánoval jsem, že odpoledne vyrazím na 4 kešky v okolí Pozořic. Po obědě si chci připravit waypointy, a co nevidím: u Pozořic přibyla ještě jedna tradiční keš - Žižkův kámen ve Viničných Šumicích. Dívám se na listing - byla publikována před deseti minutami! Následovala urychlená příprava, samozřejmě plná zmatků a zbytečných zdrženích. Za půl hodiny už jsem byl na kole a co nejrychleji se snažil přesunout k nové keši, samozřejmě pln očekávání, že by z toho mohlo být FTF.

Přijel jsem na místo, asi hodinu po publikování, a už zde bylo auto. Takže opět žádné FTF, to prostě bez auta není možné. Hledání bylo celkem obtížné - v údolí byl špatný signál, takže jsem prolézal vše možné houští, poškrabaný od trní a popálený od kopřiv. Nakonec to ani nebylo nutné, protože keš byla na celkem přístupném místě. Otevřel jsem ji, vyndal logbook, a ... byl jsem až třetí. Také tam byl tento lísteček:

A tohle mě dostalo. Je to traditional cache, tak tu nic dalšího nemá být. Přesto zadávám souřadnice do GPS a jedu nahoru na hrad. Hledám na souřadnicích, nic jsem nenalezl. Takže se dívám, jak se dostat k dalším keším, které jsem měl naplánovány a zjištuji, že jsem u hradu v dosti nevýhodné pozici - uprostřed všech keší. To znamená, že už moc dalších nestihnu vzít. Vydávám se obtížným terénem alespoň na Studánku u Dudků. Tu nacházím jednoduše a plánuju, že bych ještě mohl zajet na Tajemnou skalku. V mapě jsem si našel nejkratší cestu přes neznačené trasy. To byla chyba. Cesty často v lesech nesedí a tak jsem při hledání té správné prolezl s kolem až neuvěřitelně zarostlá místa a hustou kleč. Nakonec jsem se ještě ke všemu musel vrátit, protože se térén stal opravdu neprostupný pro cyklistu.

S bolestí jsem se vracel zpět domů, ještě si řekl, že zkusím po cestě vzít Koupací biotop, ale neuspěl jsem, hlavně asi proto, že nemám rád kamenná pole, kde musíte prohledat a zvednout každý kámen, protože keš muže být kdekoliv. Navíc jsem s sebou neměl fotohint, který by možná pomohl.

I takové dny nastávají, možná že někdo máte zažitý ještě horší.

Žádné komentáře: