pondělí 11. června 2012

SH držák na kolo


Poté, co jsem si pořídil mobil s trochu větším displejem začala být aktuální i potřeba nějakého držáku na kolo, pro navigaci. Vybráno jsem měl téměř ihned. V Sunnysoftu byl k dispozici univerzální držák SH Mini Phone Gripper 6, a pak buď pevný, nebo otočný úchyt na kloubu na řidítka. Cenově vycházely obě varianty stejně, přibližně kolem 350 Kč dohromady za obě části, takže šlo pouze o osobní preference. Nakonec jsem vybral úchyt pevný, jelikož jsem se bál, že po čase by se mohl kloub povolit, a navíc stejně při navigaci nepotřebuji mít mobil naležato (landscape).


Do univerzálního držáku lze upevnit téměř všechny mobily, jen je potřeba dávat pozor, aby nebyla mačkána nějaká boční tlačítka. U mého Huawei Sonic jsem měl štěstí, protože téměř na milimetr přesně se boční rameno vyhne tlačítku na ovládání hlasitosti. Namontovat boční úchyt na mé kolo byl zajímavý úkol, protože řidítka jsou zrovna v místě upevnění trochu zvlněná, nicméně po chvíli úsilí se mi podařilo držák umístit pevně a rovně. 


Po několika vyjížďkách do terénu můžu s klidem říct, že držák drží mobil perfektně pevně. Ani při větším drncání se mobil ani nehne a nárazy jsou patrně i dobře utlumené, protože mobil stále funguje... A navíc kdyby přece jen došlo k většímu nárazu a mobil by měl tendenci vyletět ven, měly by mu v tom zabránit výstupky na bočních ramenech. Mobil je však pokaždé potřeba při vkládání do držáku sevřít co nejsilněji, co to jde.

S držákem jsem spokojen na sto procent. Je levný, univerzální, a svůj hlavní úkol - držet a nepustit - zatím vždy splnil.

Žádné komentáře: